Klientų aptarnavimo linija
telefonu I-V 8:00-17:00:
LT: +370 613 90482
LV: +371 613 03010
EE: +372 519 68000

VISKĄ LEMIA TAI, KAS VIDUJE! APIE KROVININIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ BATERIJAS

2016-10-07

Šiuolaikinės krovininių transporto priemonių baterijos turi ištverti kažką panašaus į sukimąsi be sustojimo „Tagada“ karusele, gerai žinomą atrakcionu praktiškai kiekviename jų parke. Todėl ir atsparumo vibracijai reikalavimai, taikomi šiuolaikinių sunkvežimių arba furgonų baterijoms, yra netgi didesnis išbandymas, negu staigūs pakilimai ir kritimai, patiriami tokioje karuselėje. Be nuolatos didėjančių reikalavimų baterijos talpai ir šaltajam paleidimui, baterija turi be galios nuostolių ištverti smūgius, greitėjimą, svyravimus ir išcentrines jėgas neprarasdama galios.

 

Koks pagrindinis skirtumas tarp šiuolaikinio krovininio automobilio baterijos ir lengvojo automobilio variklio paleidimo baterijos?

Visų pirma, abi baterijos turi užtikrinti patikimą variklio paleidimą bet kokiomis aplinkybėmis ir privalo gebėti tiekti elektros sistemai pakankamai energijos netgi varikliui neveikiant.

Vis dėlto našta, tenkanti krovininio automobilio baterijai, yra daug didesnė, negu patiria lengvojo automobilio baterija, pvz., vibracijų maratonai ir ciklinės apkrovos yra ypač sunkus išbandymas.

Todėl krovininių transporto priemonių aukščiausios kokybės baterijų konstrukcija yra kitokia – joje naudojamos storesnės plokštelės ir pilnutinis rėmas, suteikiantis mechaninį atsparumą (žr. 1 ir 2 pav.).


1 pav. Pilnutinis rėmas

2 pav. Plokštelės storis

Kairėje Paleidimo baterijos plokštelė

Dešinėje – Didelės galios, gilaus išsikrovimo-įkrovimo ciklo baterijos plokštelė

 

Kaip separatorius naudojama neaustinė medžiaga, taip padidinant atsparumą vibracijai ir ciklinį tvarumą. O plokštelių priklijavimas prie baterijos dugno ir viso komplekto sutvirtinimas briaunomis sudaro tvirtą pagrindą ir tokiu būdu užtikrina maksimalų pakantumą vibracijai.

 

Viešbučio funkcija

Patogumai šiuolaikiniame sunkvežimyje gali netgi pranokti viešbučio. Šalti gėrimai, televizorius vakare ir šviežia kava su skrebučiu ryte – visa tai ten yra. Turistiniai autobusai ir ilgųjų nuotolių sunkvežimiai turi nesuskaičiuojamą daugybę elektrą naudojančių įrenginių ir esant išjungtam varikliui, kai visa elektros tiekimo apkrova tenka baterijoms. Todėl baterijoms būtinas maksimalus ciklinis tvarumas ir įkrovimo talpa.

 

Nauji aplinkosauginiai reikalavimai sunkvežimiams

Dabartinis EURO 6 išmetamųjų dujų standartas, skirtas sumažinti teršiančių variklių emisijas, reikalauja papildomų priemonių iš sunkvežimių gamintojų. Pavyzdžiui, įrengiamas šlapimo rezervuaras („Ad Blue“) ir vis didėjantys degalų bakai reiškia, kad baterijos dažnai turi palikti savo tradicinę vietą ant transporto priemonės rėmo. Ir, ieškodami naujų baterijos sumontavimo galimybių, daugelis sunkvežimių gamintojų pasirinko vietą prie galinio tilto (žr. 3).

 

3 pav. Baterija važiuoklės gale

 

Šioje vietoje baterijai būtinas maksimalus atsparumas vibracijai, kadangi ten prie baterijos sunkiau prieiti, naudojamos mažos arba nulinės techninės priežiūros baterijos. Čia idealus pasirinkimas yra „Banner“ „Buffalo Bull SHD“ ir „SHD PROFESSIONAL“ baterijos.

 

Rytdienos veiklos sritis

Šiems nuolat didėjantiems ir besikeičiantiems reikalavimams priimami Europiniai standartai, ir dabartinis EN 50342-1 standarto projektas numato naujas sąlygas, susijusias su baterijos atsparumu vibracijai, cikliniu tvarumu ir vandens sunaudojimu. Aukščiausiojo kokybės lygmens „Banner“ produktai jau atitinka šiuos naujus ir griežtus reikalavimus.

 

Atsižvelgiant į šias aplinkybes, nestandartizuotas terminas „super heavy duty“ (SHD), plačiai vartojamas baterijų srityje, kuris iki šiol reiškė atitikimą griežčiausių reikalavimų cikliniam tvarumui (E4) ir atsparumui vibracijai (V3), bus dar praplėstas tobulinant baterijas. Todėl ateityje klientai ir toliau gaus optimalius produktus jų konkrečioms naudojimo sritims.

 

Kodėl „Banner“ sunkvežimių baterijos turi tokį pasisekimą?

„Banner“ apgalvotai pasikliauja lietomis teigiamomis grotelėmis ir hibridine konstrukcija. Šiuo atveju, teigiamoji plokštelė yra iš švino-stibio lydinio, o neigiamoji plokštelė iš švino-kalcio lydinio.

Privalumai yra akivaizdūs, nes hibridinė technologija, laiko patikrinto proceso ir puikių mechaninių savybių derinys, didelis ciklinis tvarumas, mažas vandens sunaudojimas ir lengvas įkrovimas padarė „Banner“ prekės ženklą etalonu krovininių transporto priemonių baterijoms.

 

Taigi, pirmaujantys krovininių transporto priemonių gamintojai pasikliauja „Banner“ baterijomis.

Be daugelio kitų įmonių, „Daimler“, „Caterpillar“, „Liebherr“ ir „Kässbohrer“ jau ilgą laiką pasiklauja „Banner“ kokybe technologijomis, o taip pat jos sėkmės receptu, kuris susideda iš aukščiausių produktų standartų, stiprių prekės ženklų, techninės kompetencijos ir patikimumo.

 

RASK SAVO TRANSPORTO PRIEMONEI TINKANTĮ AKUMULIATORIŲ: http://www.bannerbatterien.com/banner/produkte/finder/index111_en.php

Šaltinis: www.bannerbatterien.com