PASIDARYK PATS
Klientų aptarnavimo linija
telefonu I-V 8:00-17:00:
LT: +370 613 90482
LV: +371 613 03010
EE: +372 519 68000

PASIDARYK PATS

2020-10-02
Rudeniški spalio mėnesio pasiūlymai nuo valytuvo iki profesionalių dažų kėbului.
Plačiau
2020-08-02
Dangos sluoksniavimasis dėl sukibimo su plastikais praradimo. PRIEŽASTYS • pagrindas prieš dažymą nėra pakankamai nuvalytas, • sukibimą gerinančio grunto nenaudojimas. PREVENCIJA • prieš valymą sušildykite dažymo vietą,  • gerai nuvalykite, • naudoti sukibimą gerinančią priemonę. 
Plačiau
2020-07-02
Dėmių lako paviršiuje su metalo efektu atsiradimas, kurios kartais būna šviesių ir tamsių juostų pavidalo. PRIEŽASTYS • netolygus bazinio lako purškimas dėl blogos purškimo technikos ar netinkamo pistoleto derinimo, džiovinimo laikas per trumpas, prieš purškiant bespalviu laku, • bazės klampumas per didelis  • per sausas bazės purškimas. PREVENCIJA • purkškite pagrindą tolygiai  • laikykitės rekomenduojamo džiovinimo laiko,  • laikykitės bazinio lako gamintojo rekomendacijų. 
Plačiau
2020-05-19
Skirtingo ilgio ir gylio dangos įbrėžimai ir įtrūkimai. PRIEŽASTYS • dažant ant termoplastinių pagrindų padarytos klaidos (dažoma tiesiai ant termoplastinio pagrindo), • nepilnai sukietėjęs lakas, • ekstremalūs temperatūros šuoliai, • per trumpas išgaravimo laikas dažant šlapias ant šlapio metodu. PREVENCIJA • naudoti tinkamas medžiagas pagal technologiją, kuria rekomenduoja gamintojas.
Plačiau
2020-04-21
Neorganinis žemės išteklis toks kaip aliuminis ar smėlis. Kaitinant šią medžiagą iki 1000°C susidaro stiklinis perėjimo taškas ir keraminės rūšies medžiagos, kuriose molekulės susilieja į vieną medžiagą. Naudojant SiO2 ir įvairių cheminių medžiagų junginius yra padidinamos kryžminio sujungimo apsauginės savybės, didinamas patvarumas, dangos kietumas, bei pagerinamas skaidrumas (blizgesys). Turtle Wax atlikdami  įvairiausius testus nustatė optimaliausią SiO2 panaudojimo kiekį junginiuose, išlaikant kitų sudėtinių dalių funkcionalumą. Nauja sub mikronų technologija - keramikos dalelės įsigeria į išorinį sluoksnį, suteikdamos  apsaugines savybes, patvarumą, dangos kietumą bet pagerina skaidrumą.
Plačiau
2020-03-11
Permatomas pagrindas. PRIEŽASTYS • nevienodo atspalvio pagrindas, • per plonas dažų sluoksnis, • žema naudojamų dažų kokybė, • per daug praskiestas baigiamasis sluoksnis. PREVENCIJA • naudoti gruntą rekomenduojamą pagal dažų formulės rekomendacijas, • užtikrinkite tinkamą dažų sluoksnio storį, • laikykitės rekomenduojamų maišymo proporcijų.
Plačiau
2020-02-04
Lakas turi nelygų paviršių, panašų į apelsino žievelės išvaizdą. PRIEŽASTYS: • per didelis atstumas tarp purškimo pistoleto ir dažomo paviršiaus, • purškimo slėgis per žemas, • per plonas lako sluoksnis, • per didelis lako klampumas, • kietiklis ir skiediklis blogai suderinti su dažymo temperatūra, • neteisingas atskirų lako sluoksnių išgaravimo laikas, • pistoleto purkštukas per mažas. PREVENCIJA: naudokite tinkamas medžiagas pagal gamintojo rekomenduojamą technologiją.
Plačiau
2019-10-24
❶ Nuvalyti nešvarumus pažeidimo vietoje, naudojant gumos valymo skystį LIQUID BUFFER. ❷ Pašiaušti klijuojamą vietą su gumai skirtu šiaušikliu, max. 4500 aps/min. (galima naudoti švitrinį popierių). ❸ Patepti klijuojamą vietą Rema Tip Top padangų vulkanizavimo skysčiu SPECIAL CEMENT BL. ❹ Pateptą vietą džiovinti 5-10 min. ❺ Nuimti nuo padangoms skirto Rema Tip Top remontinio lopo arba "grybo" apsauginę plėvelę. ❻ Remontinį lopą arba "grybą" stipriai prispausti prie klijuojamos vietos, naudojant prispaudimo ritinėlį. ❼ Nuimti apsauginę plėvelę. ❽ Uždėtą remontinį lopą arba "grybą" užhermetinti su INNERLINER SEALER. ❾ DĖMESIO: Dirbant su šalto vulkanizavimo medžiagomis, aplinkos temperatūra turi būti ne mažesnė kaip +16°C. ► PASTABA: Sutaisytą padangą galima naudoti tuoj pat! Klijuojant kordinį lopą - tik po 24 val.
Plačiau
2019-05-20
Ne visi žinome, kokią grėsmę mums kelia automobilio kondicionierius. Įjungę jį, pajuntate nemalonų kvapą, o ilgiau pavažiavus ima perštėti akis, gerklę, nosį, atsiranda kosulys. Automobilio kondicionierius, traukdamas orą iš lauko, sukaupia daug nešvarumų: jame užsilieka įvairūs teršalai, augalų žiedadulkės, mikroorganizmai. Dėl drėgmės, išsiskiriančios šaldant orą, kondicionieriaus viduje susidaro palanki terpė veistis įvairioms bakterijoms ir pelėsiniams grybams. Įjungus kondicionierių, žiedadulkės, bakterijos ir pelėsiai išpučiami į automobilio saloną, kurio oru kvėpuoja visi automobilio keleiviai. Todėl automobilio kondicionierių reikia valyti bent 1 kartą per metus. Valyti galite dviem būdais: profesionaliame automobilių kondicionierių priežiūros servise arba patys.
Plačiau